Responsywna strona internetowa – mniej znaczy więcej
Dziś na temat ostatniej naszej realizacji. Mieliśmy przyjemność tworzyć dla lokalnej firmy. Usługa dotyczyła utworzenia responsywnej strony internetowej w trzech językach oraz poprawienia widoczności w wyszukiwarce Google. Oto co zrobiliśmy:
- wizytówkę Google Moja Firma
- projekt graficzny
- serwis internetowy na silniku WordPress oraz unikalną „skórkę” przystosowaną do WordPress i do naszego Klienta.
Dla kogoś, komu powyższe zwroty wydają się niezrozumiałe:
- responsywna strona to dopasowująca się do ekranu urządzenia,
- WordPress to doskonały CMS (system do zarządzania treścią) pozwalający na łatwe zmiany na stronie bez znajomości programowania,
- skórka do WordPress to szablon strony (takie opakowanie zawierające wszystkie kolory i rozmieszczenie każdego elementu na stronie).
Cała realizacja wymagała pracy i czasu. Tutaj można ją obejrzeć: http://dalba.eu
Podsumowując: liczy się spójność. Czasami mniej znaczy więcej. Oglądający i tak wyrobią sobie zdanie. Chodzi o zaprezentowanie firmy w jak najbardziej przejrzysty i zrozumiały sposób.
Poniżej 3 projekty zaproponowane klientom: